Companiile care solicită munca la distanță, evoluțiile tehnologice și persoanele care doresc o mai mare flexibilitate contribuie la creșterea procentului de lucrători la distanță. Performanța în muncă este una dintre problemele cheie ale muncii de la domiciliu cu care se confruntă managerii din întreaga lume, iar managerii caută în mod constant metode mai bune de a interacționa și de a se implica cu lucrătorii lor pentru un randament mai bun.
Lucrul de acasă creează o barieră invizibilă între viața profesională și cea personală, ceea ce ar putea cauza instabilitate pe ambele fronturi. Prin urmare, supraveghetorii trebuie să aibă competențe transversale pentru a comunica cu personalul aflat la distanță.
Metode pentru creșterea productivității angajaților în timpul lucrului la distanță

Promovarea posturilor de lucru independente
Un post de lucru privat sporește productivitatea lucrătorilor la distanță. Deoarece lucrul de acasă a devenit din ce în ce mai frecvent pentru mulți oameni, conducerea la distanță trebuie să își îndemne lucrătorii să își creeze propriile posturi de lucru dedicate în locuințele lor pentru o productivitate sporită.
Potrivit rapoartelor, mai multe organizații au plătit ajutoare financiare mari personalului lor de succes în schimbul creării unor spații de birouri private de închiriat adecvate, dacă doresc să lucreze la distanță. Poate fi orice parte liberă a reședinței lor, un balcon, un subsol sau un alt loc în care se simt mai în largul lor să lucreze.
Puneți la dispoziția echipei dvs. tehnologie și aplicații de afaceri eficiente
Pentru început, conducerea trebuie să asigure strategii care să ajute echipele să reușească, furnizându-le resursele de care au nevoie pentru a se menține conectate și a funcționa eficient.
Numai un lider priceput și avizat poate anticipa aceste probleme de muncă și poate planifica în consecință. Furnizarea de tehnologie modernă echipelor permite angajaților și supervizorilor să rămână pe aceeași lungime de undă atunci când lucrează de acasă.
Stabiliți criterii stabilite de comun acord
Pentru a minimiza dezacordurile și concepțiile greșite, este esențial să se stabilească standarde și așteptări înainte atunci când se asigură performanța angajaților în programul de lucru de la distanță.
Deoarece înțelegem personalitățile și rutinele de lucru ale celuilalt în timp ce suntem aproape fizic, toate aceste indicii eterice lipsesc atunci când operăm de la distanță. În plus, înainte de a lucra de acasă, stabiliți standarde și așteptări bazate pe consimțământul reciproc cu privire la ceea ce este și ceea ce nu este adecvat. Aceste standarde pot include reguli de gestionare a timpului și de comunicare.
Stabiliți o verificare zilnică
Accesul lucrătorilor la distanță la tehnologie și creat cu scopul ar putea fi esențial pentru a menține verificări frecvente. Crearea unor verificări regulate prin videochat, apeluri de conferință sau mesaje text oferă întregului personal un sentiment de apartenență și rutină.
Este, de asemenea, o abordare importantă pentru a determina cum să fie cel mai bine la începutul zilei.
Mențineți o comunicare frecventă și faceți din aceasta un obicei
Comunicarea este un aspect important al capacității fiecărei relații de a crește și de a prospera. Și, în acest mediu de lucru la distanță, este și mai important să ajutați la reducerea probabilității de concepții greșite.
Ați folosit un „chat instant” pentru îmbunătățirea comunicării, astfel încât toți cei din organizație să se poată conecta rapid unii cu alții.
Dați-le putere membrilor personalului dvs.
Ați auzit probabil expresia „credința poate face minuni” și este adevărată pentru aproape orice în lumea noastră. Odată ce începem să avem încredere în colegii noștri, neliniștile noastre legate de performanța la locul de muncă dispar.
Într-o situație de lucru de acasă, este și mai important să aveți încredere în lucrătorii dvs. pentru a fi atenți la responsabilitățile lor, astfel încât să își poată atinge potențialul maxim. Încrederea este dezvoltată în mod constant prin acțiunile dumneavoastră, comunicarea eficientă și abilitățile de management. Trebuie să vă maturizați pentru a vă extinde firma și pentru a stabili o forță de muncă de încredere.
Stabiliți obiectivele
Un plan strategic este o strategie excelentă pentru a îndeplini obiectivele profesionale și a crește productivitatea personalului. Stabiliți obiective pe termen lung și pe termen scurt pentru fiecare membru al personalului dvs. și urmăriți performanța acestora.
Asigurați-vă că aceștia vă comunică despre progresul lor la locul de muncă și despre orice obstacole în calea îndeplinirii obiectivelor. Sprijiniți-i să își atingă obiectivele, ajutându-i să își rezolve problemele cât mai curând posibil.
Permiteți personalului dumneavoastră să fie flexibil
A le permite lucrătorilor dvs. să lucreze de acasă merge dincolo de simplul fapt că le permiteți să opereze de la domiciliu; implică, de asemenea, faptul că aveți încredere în ei pentru a-și îndeplini sarcinile prompt și la ora preferată, în afara rutinei obișnuite de la birou de la 9 la 5.
În loc să vă concentrați pe timpul petrecut în fiecare zi, concentrați-vă pe finalizarea obiectivelor. Acest lucru va stabili în mod natural încrederea între voi doi, iar volumul producției lor va crește vertiginos, deoarece vor executa activități în timpul orelor de la serviciu, în timp ce se află în starea de spirit potrivită pentru a face acest lucru.
Oferiți-le șanse de promovare și avansare
Spațiul de birouri private reprezintă o posibilitate de avansare și dezvoltare profesională; dacă vă abțineți de la actualizarea competențelor tehnice actuale ale angajaților dumneavoastră, veți pierde, fără îndoială, un angajat competent în anii următori.
O conducere adecvată se concentrează pe succesul companiei prin dezvoltarea personalului, în plus față de satisfacția angajaților, oferindu-le posibilitatea de a învăța și de a-și îmbunătăți în mod regulat competențele și abilitățile. Atunci când o persoană nu vede oportunități de avansare în cadrul locului de muncă, aceasta va pleca rapid în căutarea unei șanse mai bune în altă parte.
Mențineți transparența prin oferirea de actualizări regulate
Motivați-vă personalul de la distanță prin oferirea de evaluări regulate ale performanțelor lor, atât bune, cât și negative. În acest fel, copiii vor fi în permanență în căutarea unor modalități de a face îmbunătățiri și vor munci din greu data următoare.
Ori de câte ori primesc feedback de la șefii lor, acest lucru arată în mod natural că sunt apreciați pentru munca lor și că firmele se asigură că angajații devin mai productivi pentru ca aceștia să avanseze în carieră.
Dezvoltarea culturii corporative într-o echipă/un birou virtual
Cele mai multe corporații sunt bine cunoscute pentru cultura și atitudinea lor, pe care lucrătorii și le amintesc pentru mult timp. Întreaga stare de spirit a unei firme poate îmbunătăți sau ruina angajamentul unui angajat acolo, ceea ce duce la productivitate sau ineficiență. Prin urmare, este esențial să se mențină o atitudine bună în rândul tuturor angajaților pentru a oferi o atmosferă pozitivă la locul de muncă.
Extinderea mediului de lucru în lumea digitală ar putea fi dificilă, însă, va merita. Acest lucru presupune să vă dați seama cum să permiteți personalului îndepărtat să se simtă apreciat și să insuflați o senzație de apartenență la indivizi.
Există câteva informații pe care le puteți întreprinde pentru a promova această atmosferă la angajații distribuiți.
- Faceți complimente virtuale.
- Organizați conferințe video.
- Pentru a rămâne conectat, utilizați o aplicație de mesagerie de grup la nivelul întregii companii.
Organizați câteva happy hours/evenimente electronice.
Conexiunile și activitățile din afara locului de muncă pentru consolidarea echipei nu trebuie neglijate
Cel mai important sfat de afaceri este să nu subestimați niciodată impactul unei chicoteli grozave și al unor relații pozitive în rândul personalului dumneavoastră.
Managerii de locații îndepărtate trebuie să promoveze contactele regulate între lucrătorii lor pe teme care nu țin de muncă, punând la dispoziție timp și spațiu pentru ca aceștia să discute despre interesele, problemele, evenimentele și alte subiecte.
Acest lucru ar trebui să favorizeze un sentiment de comunitate și să ajute oamenii să se elibereze de tensiuni, ceea ce duce la creșterea producției. De asemenea, puteți programa activități distractive periodice sau săptămânale (fără alcool) și poate îi puteți implica în anumite activități de consolidare a echipei pentru a umple golurile de idei greșite.
Concluzie
Munca la distanță oferă mai multe avantaje, inclusiv cheltuieli imobiliare mai mici pentru organizații și o mobilitate sporită a angajaților. Cu toate acestea, are anumite dezavantaje. În timpul epidemiei, peste jumătate dintre angajați declară că se simt mai singuri atunci când lucrează departe de spațiile de birou.
Veți găsi aceste sugestii privind forța de muncă, deoarece le puteți folosi pentru a ține pasul cu vremurile și pentru a garanta că personalul dumneavoastră are succes și este mulțumit, ceea ce duce la o experiență minunată pentru întreprinderi.
Administratorii la distanță trebuie să fie capabili să înțeleagă personalitatea lucrătorilor lor pentru a-i face mai profitabili.