Pasul 1: Crawling și auditul site-ului web
Crawling-ul site-ului este primul pas în crearea unei liste de verificare a conținutului. Ar fi de ajutor dacă ați avea procese de audit distincte pentru conținutul indexabil și pentru cel care poate fi târât. Capacitatea unui motor de căutare de a citi și de a parcurge conținutul unei pagini este „crawlable”.
Crawlerele web pot înțelege conținutul unui site și pot urmări legăturile dintre pagini dacă acesta nu are dificultăți tehnice. Din păcate, legăturile rupte și capetele moarte sunt două dintre cele mai tipice probleme care îngreunează capacitatea de crawlare a unui site web. Capacitatea unui motor de căutare de a verifica și de a adăuga pagini în indexul său este indexabilitatea.
De exemplu, Google poate fi capabil să parcurgă un site, dar acest lucru nu implică faptul că toate paginile sunt indexabile. Atunci când efectuați un audit de conținut, asigurați-vă că aveți obiective specifice.
De exemplu, auditurile de site SEO tehnic favorizează conținutul care poate fi parcurs. Cu toate acestea, cei care au nevoie de un conținut SEO mai bun au nevoie de conținut indexabil. SEMRush este cel mai bun instrument de crawling care poate ajuta la generarea de URL-uri indexabile. Cu toate acestea, luați în considerare utilizarea mai multor instrumente, cum ar fi Google Analytics, pentru a verifica dacă nu există pagini rămase.
Puteți exporta toate URL-urile produselor și subcategoriilor de pe site-urile de comerț electronic. Faceți o listă separată pentru URL-urile primare. Această etapă vă permite să separați URL-urile directe. De asemenea, va genera o listă mai detaliată a URL-urilor indexabile. lista de verificare pentru crawling și indexare:
Sunt toate paginile dvs. indexabile?
URL-urile neindexate arată un conținut de calitate scăzută. Din nou, aveți opțiunea de a optimiza sau de a elimina pagina.
Este tot conținutul dvs. original? Există conținut identic pe site-ul dvs. web? Puteți utiliza instrumente de audit, cum ar fi Copyscape, pentru a verifica de două ori. Clasamente în căutarea organicăPuteți arăta frazele de căutare pe care v-ați clasat în ultimele trei luni? Vă va ajuta să obțineți o lectură exactă a ceea ce a indexat site-ul dvs. web. Examinați datele de publicare
Când publicăm conținutul?
Vă ajută în identificarea conținutului învechit care ar trebui eliminat sau actualizat.
Examinați legăturile interneUn audit de conținut SEO este o modalitate excelentă de a spori numărul de legături interne ale site-ului dvs. web. Astfel, paginile dvs. cheie ar trebui să conțină cele mai multe link-uri interne ca o linie directoare generală.
Examinați legăturile externe În timp ce backlink-urile sunt cruciale, trebuie să vă asigurați, de asemenea, că legăturile externe se potrivesc nișei dumneavoastră. Alți parametri sunt conversiile paginilor de destinație, ratele de respingere, viteza site-ului și capacitatea de reacție a site-ului. De asemenea, pentru cea mai bună auditare a conținutului, puteți obține cele mai bune servicii de redactare a conținutului SEO de la Navicosoft.